Ny sommarklänning!


Hej,

Har ändrat planerna som ni märker. Symaskinsinlägget kommer en annan dag.

Nu tänkte jag istället visa min senaste skapelse. Denna gången blev det en sommarklänning. Det kommer nog dröja ett tag innan denna kommer till användning men det gör inget.

Klänningen består av två randiga tyger i samma färg. Det finns en del detaljer som man kanske inte tänker på. En sådan sak är dragskon i midjan. Jag har även sytt i fickor i sidorna. Dessa och allt annat är mönsterpassat. 

Det blev precis så som jag hade tänkt mig den. Idén om modellen och tygerna har jag haft ett tag. Tygerna köpte jag i måndags och igår blev den klar.

Bilder kommer här:


Här kan man skymta fickan i sidsömmen 

Hoppas ni gillar't

/LK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0