Lugn måndag!

Hej :)

Nu är jag tillbaka, om än för en stund ;)

Idag är jag tillbaka på restaurangen. Eftersom det var kristihimmelsfärds dag blev jag långledig. Ledigheten tillbringades i vår/mormors sommarstuga.

Hade inget internet då och kunde inte uppdatera här. Hade bara de begränsade internetet på mobilen som givetvis tog slut :/

Därför blir det ingen bild i detta inlägget heller :/

När jag har slutat ska jag dra till ishallen (inte för att åka skridskor dock!). Jag ska dit för att hämta en dvd. Det är en inspelning av vår isshow som var den 9 mars. Det var ett tag sen men nu äntligen :)

De två tidigare åren har jag också på dvd. Det är alltid lika intressant att se hur dålig/bra man är. Det är även roligt att se hela showen, det är ju många nummer som man inte sett mer än genom den "svarta" kulissen.

Man kan även gå tillbaka och se hur man själv och andra utvecklats genom åren :)

Nu ska jag snart börja jobba igen :)

Vi hörs!
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0