Lugn och ledig måndag!

Halloj!
 
Det var ett tag sen, jag vet!
 
Förra veckan var både himmel och helvete på samma gång. Allt skulle ske då, men så länge man klarar av allt är jag skit nöjd! :)
 
Det var både praktiskt och teoretiskt fackprov i skolan, vet inte hur det har gått än men det känndes okej! :)
 
Förutom mycket i skolan har det även hänt en massa annat kul också, isshow t.ex. men även att min balklänning kom :D:D:D. Bild på balklänning får ni se först efter studenten ;)
 
Isshowen var som vanligt det roligaste som händer under konståkningssäsongen :D. I ena nummret hade vi tävlingsdräkter, sen elviskläder och sist 80-tals kläder. 
 
Idag och imorgon är det studiedagar=ledigt från skolan!!! :D Idag har jag inprincip inte gjort något mer än vart och besiktigat vår ena bil, den blev godkänd men pappa ska reparera lite rost och byta bränslefilter.
 
Alldeles strax ska jag dra iväg och träna, ska bli riktigt skoj, har vart i ishallen varje dag sen i torsdags så det kommer nog kännas kostigt att man inte ska dit imorgon...
 
Imorgon blir det shoping istället, vi har inte bestämt helt vart vi ska men det kan nog bli Borås.
 
Ha de gött i vårsolen nu!!!
/ L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0