Soligt värre :D

Hej :)

Idag har jag vart på ett annat ställe och jobbat, eller rättare sagt gått bredvid :)

Ska jobba där senare i sommar och har inte vart där förut. Va rätt chill idag, förutom att jag jobbat en timme mer än annars :)

Nu slappar jag i hammocken med musik och en påse chips :)

Vädret kanske bör omnämnas?! Soligt och 20 grader, vilket innebär lagom för mig. Blir inte bad idag men är heller inte i "behov" av att bada ;)

Blir kanske en tur till skogen ikväll (mamma skaffade nya löpar/walking skor igår).

Snart dags för fika vilket idag består av: jordgubbar och min favvo vaniljglass :D

Nu ska jag fortsätta njuta! Ha det gött ;)
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0