min älskling har kommit hem<3

Datorn är åter och allt känns som vanligt igen :D Har vart tvungen att använda pc:n i 7 dagar :( nej så farligt var det inte men det är skönt att kunna sitta hur mycket man vill med datorn nu :)
 
Riktigt skönt väder var det i stan när jag gick till bussen, men när jag kom hem blåste det som vanligt och ingen sol var det heller... Fattar inte hur folk kan klaga på vädret i stan?! 
 
Aja jag fick köpt en tvillingnål till symaskinen också, och lite knappar :) Vi ska nog sätta oss och sy lite kl: 20:00 så jag passar på att blogga nu ;)
 
Juste! jag håller på och letar efter en bikini till sommaren och jag har beslutsågenst vilken är finast????
 
nummer 1
nummer 2 
 
Snälla kommentera!!! Jag vill ha din åsikt :)
/L.K
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den randiga :)

Svar: Tack för din åsikt :)
Linda Karlsson (L.K)

2013-04-16 @ 19:29:53
Postat av: Louise

Jag tror att den blå rutiga skulle passa dig bäst :)

Svar: Hmm ja jag funderar på det oxå :) vet inte om jag blir för blek i den randig :)
Linda Karlsson (L.K)

2013-04-17 @ 08:21:54
URL: http://nattstad.se/louisemellqvist
Postat av: Tilda

Jag tror att den blå hade varit fin på dig :-)
Förresten, vart hittade du bikinisarna??;-)

Svar: Okej :) den blårutiga finns på zalando.se och den randiga på halens.se
Linda Karlsson (L.K)

2013-04-17 @ 23:16:22
URL: http://alteryd.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0