Lunchtajm!

Halloj :)

Tisdag och jag är pigg och glad (ja du läste rätt!!!).

Trodde jag skulle vara helt död idag för jag gick och la mig/somna sent! Symaskinens fel säger jag bara! Borde ha timmer i strömuttaget :P

Fick veta att min dator är lagad nu så jag ska snart dra och hämta den :D

Nu sitter vi ute och njuter av solen och om 30 min slutar jag :D

Glömde lägga upp en bild på ett smyckesset som jag gjorde för länge sen. Jag har inte kunnat lägga upp bilden på grund av att det var till en person som kanske läser den här bloggen.

Setet består av ett halsband och ett armband. Halsbandet består av en läderrem, kedja och en uggleberlock och lås :)

Armbandet består av kedja, glaspärlor och några andra pärlor samt uggleberlock och lås :)

Ha de gött :) hör av mig igen snart!
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0