Fredag med flyt!

Hej!
Har vart en toppen dag hittills och bättre ska det bli :D

Var as trött imorses och funderade på hur jag skulle orka hela dagen, men jag piggnade till när vi satte på musik i köket och jag fick plocka iordning/städa torrförådet :)

Har velat göra de hela veckan men det var först idag som det blev av. Vi hittade inga valnötter och det skulle vara det på menyn idag så det var därför jag fick i uppdrag att städa torrförådet för att se vart de hade gömt sig. Efter 3 timmar var det hur fint som helst där inne dock hittade jag inga valnötter...

Efter det var det lagom att vi öppnade och jag började göra iordning sallader. Det har vart riktigt dött idag bara runt 100 portioner och av dem endast 3 sallad och 2 vegetariska (de som jag hade hand om). Så man kan inte säga att vi haft någon lunchrusch idag!

Vi åt lunch som vanligt vid 15 och sen började jag röja i köket. Jag hann plocka in hela salladsbuffén, göra iordning på alla rester och torka bänkarna innan rökarna kom tillbaka.

De tycke att jag var värd och få komma hem lite tidigare när det var fredag och allt. Därför sitter jag nu på 3-tåget istället för 4-bussen vilket känns väldigt lyxigt!

När jag kommer fram ska jag träffa en kompis och så ska vi käka glass, hoppas och tror att det blir cafét vid stationen för de säljer italiensk glass :D

Ska ta och avsluta inlägget nu för snart ska jag av ;)

Ha en toppen fredag!
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0