Fredag :D

Vilket innebär att det snart är helg och sovmorgon :)

Juste nu känns det som en evighet tills klockan blir 16 men vem vet det kanske går fort?!

Sitter just nu och kollar ut genom tågfönstret och det snöar. Förutom snön är det rätt skönt väder, inte alls lika kallt som igår. Ska tydligen börja regna sen så jag har utrustat mig med ett paraply ;)

Det blev inga smycken igår men jag hann åtminstånde rensa på mitt skrivbord. Där låg massa broschyrer från olika utbildningar som kommit med posten bara för att de vet att man tar studenten iår.

Nu har jag inte direkt något mer att skriva än att täckningen är lite dålig så jag kan tyvärr inte ladda upp någon bild! Får försöka blogga hemma för då har jag ju wifi, eller så får jag anstränga mig med att starta datorn ;)

Ha de gött!
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0