Fortsatt flyt!

Hej igen :)

Det blev italiensk glass ;) jag åt apelsin, jordgubb, choklad och vaniljglass :D

Vi satt ute i solen och njöt, sen gick vi i lite affär. Det blev även en promenad innan vi gick hem till henne och hämtade bilen. Var lite kul att åka med henne, har inte hänt förut eftersom hon inte har haft körkort så länge. Hon körde bra så jag behövde inte vara orolig haha! Tog väll max 5 min eller något xD

Sen åkte vi hem till mig för att spana in vårt "nya" (var nytt före jul) vardagsrum eftersom hon inte vart här sen i somras typ. Fick även sålt tre par örhängen och Lissi fick någon att leka med :)

Kunde verkligen inte blivit en bättre fredag och nu ser jag på tv och äter chips :)

Ha de gött!
/L.K


Kommentarer
Postat av: Tilda

Å va gott med glass!!

Svar: Ja de va riktigt gott :) om du inte har smakat italiensk glass så borde du göra det!!!:)
Linda Karlsson (L.K)

2013-05-01 @ 00:19:56
URL: http://alteryd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0