tummen ur!

hej på er!
Som ni märker har jag äntligen fått tummen ur och börjat skriva här, har vart pågång hela dagen.
 
Dagen har vart lugn och vi har bara haft 2/3 riktiga lektioner idag och håltimma på 2 timmar och 20 min.
 
har vart stressad över en hel del skolupgifter som bara läggs på hög men nu har jag tagit tag i den värsta, ölarbetet inte så tråkigt men ganska omfattande arbete.
 
Skolarbeten som går snabbt att göra, där jag får skriva mina åsikter eller något som är riktigt kul blir gjorda först. Har komihåg lappar på skrivbordet och en är med bara skoluppgifter som ska göras och det är så psykiskt positivt att kunna sudda en rad därför gör man alltid den som går fortast först.
 
Öl arbetet ska vara inne på måndag och vi har haft typ 3 veckor på oss att göra de dock ingen lektion och jag började först idag... men nu är jag så jäkla stolt har redan skrivit 2 sidor, källor, innehållsförteckning och gjort en framsida!!!
 
Därför gör jag vad jag vill resten av kvällen som belöning av mig :)
 
Ska ge er tips på 2 bra låtar med fart i som gör att man kan skriva ett blogginlägg i ett navs eller göra läxor till en rolig syssla :)
 
nummer 1: born to be my baby med bon jovi
http://www.youtube.com/watch?v=xn2aluuLnKA
 
nummer 2: sleeping my day away med D-A-D
http://www.youtube.com/watch?v=ASfVIFUw20Y
 
Ska packa ner lite konståkningskläder tills imorgon och se på tv nu
ha de gött!
/ L.K
Bild från Instagram, följ mig lkaarlssons :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0