:D

Wohoo borde få applåder ölarbetet är nästan klart :D

har skrivit typ 4 sidor sen förra inlägget på typ 3,5 timme typ vänta de e ju typ 1 sida i timmen :O borde de inte gå fortare?!?!? aja ska försöka jobba liiite till idag och sen typ göra klart imorgon så att jag kan göra nått roligare.

Har glömt berätta att jag köpt tyg till mitt nya projekt och då kanske jag hinner börja med det i typ morgon :D:D:D

och söndag har jag konståknings träning :D:D:D

kan bara bli bra :D

ha de gött!
/ L.K

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!
Det är nämligen så att jag håller på med ett projekt arbete och jag ska tillverka smycken. Tänkte fråga dig vart har du köpt dina guldiga döskallar och din runda fil? Väldigt bra beskrivning på youtube du hade gjort. Tacksam för svar! Kram

Svar: Hej va kul det låter :)Tack så mycket, filen är köpt här http://www.pandurohobby.se/Katalog/70-Verktyg/7010-Smycken-Accessoarer/701020-Fil/1/512402-Rundfil och pärlorna har jag köpt av en tjej som säljer privat tror inte hon har några kvar men jag har några om du skulle vara intresserad, hur många behöver du?
Lycka till kram Linda!
Linda Karlsson (L.K)

2012-09-15 @ 21:28:14
Postat av: Lisa

Tack för informationen! Jag är intresserad utav dina döskallar. Hur många har du kvar och hur mycket säljer du dem i styckvis? :)

Svar: jag kan sälja 7 st till dig, så kan du göra ett armband :) va säger du om 5 kr + porto :)
Linda Karlsson (L.K)

2012-09-19 @ 22:02:45
URL: http://www.lisanguyen.blogg.se
Postat av: Lisa

Hej! 7x5= 35 kr + porto. Hur mycket kostar portot 6 kr eller? Hör av dig till min mail.

Svar: kolla mailen nu :)
Linda Karlsson (L.K)

2012-09-23 @ 22:50:48
URL: http://www.lisanguyen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0