Helg med fart!

nä misstolka mig rätt, nu tror ni säkert att jag e ute och festar men jag syfta på att dagen och gårdagen har gått väldigt fort.
 
vaknande ganska tidigt och började nästan direkt med läxor och uppgifter som var tvungna att göras i helgen, ingen mening att spara på dem + att jag har annat att göra imorgon. satt nog 5 timmar i sträck, ja du läste rätt. De som är kvar nu är "plugggrejer" typ sånt ja har prov på på måndag. 
 
Det är inte så att jag samlat på mig alla uppgifter utan har hela tiden liggat i fas, problemet ligger i kalendern, det är v.43 på måndag och de kanske inte säger er så mycket men för alla elever är v.43= WOOOOOHOOOO LOV NÄSTA VECKA :D:D:D och för lärarna är v.43=ÅH NEEEEJ VI HAR INTE HUNNIT MED DET VI SKA; VI MÅSTE HA INLÄMNING OCH PROV SAMTIDIGT FÖR ATT INTE LIGGA EFTER!!!!!
 
Asså så här har de ALLTID vart sen jag börja skolan och va typ 6/7 år. Min ständiga fråga är varför kan inte lärarna pratar med varandra och tänka till innan så att man istället kan få en skrivuppgift att göra under lovet så att man slipper bli ännu mera utmattad än vad man redan är. 
 
Men men sista v.43 i den mest fantastiska skola som finns så va gör de att ha en jobbig dag, för det är just de det handlar om. På måndag har jag 3 lektioner och prov,lunch, prov och inlämning, ingen rast, inlämning och redovisning samtidigt möte och direkt efter konståkningsträning, ÖNSKA MIG LYCKA TILL! 
 
Aja bästa att vänja mig, kommer fortsätta på samma tema även om det är lugnt i skolan.
ska även försöka släng in lite fler inlägg i bloggens syfte- vad jag skapar och då tänker jag inte på skoluppgifter (tror inte att en 14 sidors uppsats är något som väcker er läsar lust för min blogg). 
 
 
för att börja direkt på detta tema kan jag ju tala om att jag väntar på ett paket med pärlor eller aa snarare 2 de ena kommer inte via posten så de kan jag få så fort de e vardag om personen i fråga har haft tid, precis som för mig är det bara en hobby som kan genomföras i mån av tid.
 
de andra paket/kuvertet kom i fredags fast ja de va tomt, postens sorterings maskin har manglat mitt kuvert så att de spruckit och innehållet ramlat ur. Håller på och anmäler detta just nu så att jag ska få tillbaka pengarna om inte så beställer jag nya pärlor/smyckesdelar igen handlade inte om så stora pengar, är alltid ett chans spel att skicka något via posten.
 
Berättade även för några dagar sen om att jag hade idé till ett nytt pennfack och att jag skulle köpa tyg, var där härom dagen men tyget var slut :/ bara att tänka om! Något som sticker ut ska de iaf vara, varför vara normal? 
 
Sköt om dig och hoppas det gav dig nått att läsa detta!
/L.K
Jag har ögonen på dig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0