Fredag :)

Hej på er!
 
vet inte riktigt vad jag ska skriva, skrev ett ganska långt inlägg igår ju!
 
fredag är det ju som sagt idag, och det innebär inget speciellt mer än att jag är ledig :)
 
skulle någon kunna spola fram tiden lite så vore jag inte ledsen ;) bästa med helgen är de ynka 30 minuterna jag står på fruset vatten och endast omges av människor som älskar samma sak som jag och accepterar att jag är den jag är och får mig att må så bra som bara går.
 
frihets känslan att sväva fram utan att vara beroende av någon annan eller ha massa måsten är obeskrivlig, efter ett halvt varv på isen är lyckan total!
 
vet inte varför jag så fort jag skriva nått hamnar här, men det är antagligen för att det är detta betyder allt!
 
ska inte skriva något mer onödigt eller vad det nu är, ska ner och äta nu :) får se när jag hör av mig nästa gång!
 
/ L.K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0