bästa veckan på säsongen!

Kanske inte just v.40 varje år men den veckan när klubbkläderna kan beställas och när det är fotograferingen av grupperna lever man upp lite extra ;)
 
Efter att man blivit fast i den fantastiska sporten konståkning, börjar man bli pryltokig och vill ha ALLT från leggins, tröjor, skridskoskydd, väskor, vantar, klänning, hår smycken, nya skridskor, vattenflaskor, hjälm/huvudskydd osv....
 
Nu har väll de lagt sig liiiiite men det är ändå något alla ser framemot, och tankar som undrar vad det finns för några tröjor och väskor iår. Det blir lite som julafton och sen när man beställt vad man vill ha dröjer det typ 2 månader innan man får sin påse och nya favoritplagg skapats.
 
I år blir det nog att beställa en svart tröja med strass och kaaaaanske ett par leggins med strass ja man blir strasstokig... alla ögon bara glittrar när något så vakert dyker upp :)
 
och imorgon är det skolfotografering som gäller, kmr va ständigt upptaget på de tre tjejtoarna som finns i vår hemvist ( någon som förstår vad de ordet betyder?) aja finns typ 100 toer på ett annat ställe så blir la att gå dit. kommer vara riktigt soft imorgon börjar 10:30 med skolfotografering och resten av tiden till kl 12:20 har vi svenska och en skrivuppgirt som jag gillar starkt!. sen slutar vi :D
 
Woho helg! fast nej gillar inte tanken på att vara hemma i 2 dagar och inte ha något annat än läxor planerat.... roligt blir det dock på söndag, då har vi träning (dock bara ca 30 min) och sen fotografering av grupperna vilket även då kommer innebära att alla står på kö för att spegla sig och sen stå och huttra på isen och undrar när blir de vår tur?! 
 
Aja tro nu inte att jag är bitter och klagar, gillar faktiskt allt de jag skrivit om nu men som med allt kan man vrida och vända på saker för att se det ur olika vinklar :)
 
Hoppas ni har haft det lika gött som jag har haft det idag, de 3 timmar som varade mellan 15-18 idag har varit de bästa på länge det är eftermiddagar som denna som gör livet så meningsfullt och fantastiskt!
 
Ha de gött :D
/ L.K
Bild från parkeringen vid ishallen, tyckte de va lite charmigt med snöhögen i bakgrunden ;)
för denna och andra bilder kolla Instagram, heter lkaarlssons där och skulle bli mega glad om ni lika mina bilder eller ännu hellre followa mig :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0