Pressad av tid!

Hej på er!
Rena turen att det blir ett inlägg nu ska ni veta. Tåget/korthuset klarar inte av lite regn och blåst och är skit mkt försenat så nu sitter jag på bussen istället. Skulle egentligen åkt bil idag men gjorde inte de för att vi skulle ha champagneprovning idag, vill inte riskera att åka fast för rattfylla. Men lärarn ställde in det så nu kunde jag vart hemma istället!

Slutklagat! Jag tror ni är glada iaf?! Väntade ni på inlägg från mig eller är det bara jag som läser detta :$

Som rubriken beskriver har jag inte riktigt tid med detta, denna och förra veckan är uppbyggd på minuter och vad som är ytterst möjligt att hinna!:)

Bl.a. Har jag koreografi på onsdag vilket innebär att min enda "komma-hem-tidigt-dag" förutom fredag är uppbokad och betyder att jag kmr hem tidigast kl:18. Hade detta vart en vanlig måndag hade jag vid denna tiden hunnit komma hem, pratat med katten, bärt in alla grejer och satt mig för att softa resten av kvällen. Nu är det där stadiet framskjutet nästan en timme!!!

På en timme hinner jag nämligen sy ett par leggins eller åka till skolan 2 gånger eller äta 12 gånger!!!

Jag har märkt att jag hela tiden ligger på gränsen till att ha för mkt att göra och det är bara en tidsfråga innan jag blir förkyld. Har i 3 veckor sköljt bort både feber och halsont med apelsinjuice och Alvedon ;)

För att återgå till de jag försökte med förut; sluta klaga så har dagen vart bra och jag vill tacka alla fantastiska människor runt mig som gör att min tidtabell följs och hjälper mig på traven när det är påväg utför...

Ha de gött alla läsare! Ni gör att min kreativitet tvingas prestera ;)
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0