Ute och går :)

Hej nu kommer de där inlägget ja lova tidigare :)

Fick ta mig en liten promenad för att få täckning men de är det värt, ljummet väder oxå värst är bara myggen..,

Jo ja tänkte ju skriva lite om min väska jag sydde på påsklovet :) när jag har lov måste ja ha något att göra annars blir jag fruktansvärt sur och rastlös och de är inget skoj :P var faktiskt så illa en gång i skolan när jag inte hade nått att göra så att jag bara satt och sura och min lärare kom fram och undra vad som hade hänt? Hon hade svårt att förstå att jag helt enkelt var rastlös;)

Men åter till saken! Väskan är marinblå och vit gjord på markisväv och iden kom från en snarlik väska från H&M fast den va orange och jag gillar inte orangt!!! Hehe däremot gillar ja sailor-temat så va passar bättre än marinblått och vitrandig väska?!

Väskan är fodrad med marinblått fodertyg och har 2 fickor med dragkedjor, 2 pyttesmå fickor på sidorna , och 2 vanliga fickor och dragkedja till de stora facket. Juste axelbanden är justerbart också :)
Såhär ser den ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0