Tåget!

Nu är man påväg till skolan och lika vackert väder är det idag med:)

Första dagen jag har min remsandaler till skolan i år :)

Eftersom jag fick lite bråttom hann jag inte leta så noga efter solkrämen nu så jag fick ta en liten kofta så att jag inte bränner upp axlarna....

Trots att jag bara har en timme att göra iordningen mig på morgonen så hann jag måla tånaglarna, blev knallrött ;)

Idag har vi inte så många lektioner så det blir nog att komma hem tidigt, nästan så att man känner för att bada idag men utomhusbadet har inte öppnat än:(

Aja de blir nog en bra helg om det fortsätter såhär fast jag tror att de skulle bli regn imorgon :( men då kanske jag slipper sitta ensam inne och kolla på Eurovision eller vänta är den ikväll?!
Får nog ta och kolla upp de! Vill verkligen inte missa detta, nu får vi hejja på Loreen!!!

Får se om jag har tillräckligt bra täckning i så fall kommer snart dagens outfit ;)
Vi ses ;)
//L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0