Skola

Hej!
Riktigt vackert väder idag om någon lyckats missa de ;)
Nu har vi svenskalektion och för en stund sen hade jag en dubbel körlektion, de gick ganska bra men jag tror jag har slått rekord i motorstopp ^^haha
Smart har vi håltimma :D eller aa de står "jobba vart du vill" så de är shit the same xD
tror de blir att köpa glass och chilla någonstans :D
Juste ja fick en plattång förut, bara sådär :)
Har försökt att lägga upp en profilbild men datorn ville inte :( ska försöka igen senare :)
Tänkte lägga upp dagens outfit sen bara för att :)
Nu tänkte jag bjuda på en bild på ett annat favorit armband som jag har på mig idag dagen till ära :)
Det är gjort av renskinn, läderband, en knapp, blommor i koppar, massa superlin och sytråd :)
//L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0