hejhallå

Det märks att man är ny här, smart som man är råka jag klicka bort inlägget jag precis skrivit när jag skulle lägga till en bild men aja bara att börja om :)
Det jag tänkte skriva var att igår när jag skulle ladda upp inlägget så gick det inte pga dålig/ingen internettäckning så jag fick gå en långpromenad och tog massa kort så några av dem tänker jag lägga upp här :)
Nu är ja hos mormor inne i "stan"/centrum och då funkar de bra!
Tidigare idag har vi vart i stan och handlat lite, jag va inne i en syaffär som även säljer lite hobbymatrial och köpte lite remmar och andra smyckesdelar (bild kommer). Sen var det även torgmarknad och då hittade jag en plastgrej som en som tar studenten om några veckor ska få. Shoppingrundan avslutades med lunch på Mcdonalds och jag köpte även glass för 10 kr :D.
Senare tänkte jag skriva ett inlägg om en väska jag sytt och lägga upp bild och så, så då får ni kolla in igen ;) hehe.
Men nu kommer massa bilder :D
//L.k
Sist men inte minst de jag köpte idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0