Hej igen

Jag och en kompis försökte ändra headern förut men vi har gjort precis som man ska men den vill inte :S
Får se om den hoppar upp typ imorgon eller nått för det tog 2 dagar innan profilbilden syntes.
Nu har vi egentligen psykologi men vi fick jobba med vad vi ville om vi klara så därför tänkte jag skriva ett inlägg här. När klockan blir 16:00 slutar de andra och då ska jag nog dra till körskolan och göra några test som man måste klara innan får göra teoriprovet...
Nu kommer dagens outfit som jag lovade:
Turkoströja- bikbok
svart t-shirt från roxy - laredoute
vitt linne- gina tricot
byxor- ullared
sockar- h&m
skor från märket roxy- sportamore
keps från märket roxy- junkyard
De var allt
//L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0