Härlig dag!

Idag har varit en härlig dag!
Den började med fint väder
Sen fick jag jobba med en kompis idag som jag sällan hamnar med för att de tkr att vi umgås jämt ändå. Det blev bara bättre när vi fick den enklaste och godaste rätten: lime kyckling med ristimbal och gräddsås
Vår sås blev gudomlig och ALLA gillade den samma sak med kycklingen :)

Vi slutade skolan kl15:10 och jag orkade inte stressa med tåget som gick 7 min senare så jag gick till körskolan och jag klarade ett nytt test på andra försöket men de va typ bara saker jag kunde, va typ om kontrollampor och vilken vätska man ska ha vart och sånt...

Sen gjorde jag repetionen men den klara jag inte trots 2 försök men jag hade mycket fler rätta svar andra gången ;)

Nu sitter jag på tåget och tänkte ladda upp dagens outfit samt smyckena jag har på mig idag men de kommer i ett separat inlägg!:)
//L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0