fullt upp!

Hej händer mycket nu och de känns lite som att man skulle behöva några timmar till på dygnet men just nu är det lugnt så därför har jag tid att skriva...

Det var i tisdags det börja, då hamna mormor på sjukhuset och samtidigt fick jag och min kompis 2 lådor med polkagrisar som ska säljas så vi får pengar till vårt projektarbete. Detta gjorde att jag bara va hemma ca 20 min efter skolan och då hann jag bara äta och byta om sen var vi ute till kl 22:00 och sålde och sen var det dags för sängen.
Igår va vi i köket hela dagen i skolan = mobilförbud. Direkt efter åkte vi hem till mig och bakade bröd till kl 22:00 och sen var det bara att gå och lägga sig...
Och idag har jag haft praktik hela dagen och nu har jag faktiskt inget att göra, fast först var det tänkt att vi skulle fixa lite med grejer vi ska sälja på lördag men de hinner vi imorgon oxå :)
nu ska jag:
1 åka fram och handla mat typ
2 plugga på styckningsdelar
3 äta
4 duscha
5 tv
De låter rätt gött ändå!
ses imorgon ;)
// L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0