Framme :)

Nu har vi kommit fram och ja har kört hela vägen hit för första gången, de gick bra men blev lite irriterad på alla bilar som hade hästkärra och körde typ 70-80 km/h på en 110 väg.

En annan sak jag irritera mig på var att mamma och delvis pappa tror att bara man har en kombi bil får man plats med hela huset och de gör man ju inte!!!

De e iaf gött att vara här nu och sen blir de nog att kolla på film eller något, eftersom de e skit väder och ösregnar i mellanåt.

Skriver kanske mer sen om jag har tråkigt men först tänkte ja lägga upp en bild här på ett av mina favoarmband :)
Bilden är tagen av en kompis med min iPhone 4s :)
Ha de gött ;D
//L.K

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3541991/images/2012/pic_202927789.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0