1 meter guldig kedja

Hej skulle skriva detta inlägg igår kväll men mitt internet på mobilen är slut så det ville inte laddas upp, aja här kommer det iaf.
Klockan 19:00 igår satte jag mig och började göra smycken. Det var inte planerat utan jag gick bara förbi skrivbordet och tänkte shit va mycket grejer de borde man kunna göra något av och sen öpnnade jag förpackningen med en meter guldig kedja som jag köpte i lördags och sen va jag fast...
Efter 2 timmar hade det blivit ett halsband som jag har haft idé till länge, 2 armband och en fotlänk:) Nu har jag inte tänkt skriva så mycket mer utan här kommer bilderna------> tveka inte att kommentera om ni undrar över något!
//L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0