Skyltdocka

Hej igen:)

Jag och skyltdockor har inte riktigt ett bra förhållande, jag lyckas alltid välta eller snubbla på dem om jag inte rent av förväxlar dem med riktiga människor...

Men de e ju ganska bra ändå, om man vill visa upp/prova kläder, så därför bestämde jag mig för att köpa en igår. När jag fyllde år fick jag lite pengar och sen såg jag i nettos blad att de sålde en billig och då åkte vi dit och köpte den igår. Tanke är att man ska ha den när man syr kläder för att ha någon att prova på :)

Så därför slog jag 2 flugor i en smäll och klädde på "henne" min avslutningsklänning från nian så att jag skulle kunna visa er den och skyltdockan :)

Klänningen är ljus/mint grön och har 3 volanger, underkjol, dubbelt liv, axelband och dragkedja i bak. Jag sydde den när jag gick i nian i syslöjden.

Så här kommer bilden ----->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0