Oj!

Tiden bara rinner iväg...
Och jag har mycket att skriva här :)

I helgen som vart firade vi bara mig och jag fick massa roliga saker bl.a. Ett sortimentskåp till mina pärlor. I den fick jag plats med alla kedjor, band och vaxpärlor så nu har jag "bara" 10 eller om de e 12 lådor till :)

Happ de va de sen tänkte jag skriva on vad jag gjorde förra söndagen, skrev bara att de va hemligt och de hemliga va att jag har fått en katt.

Jag har längtat efter en katt sen jag va typ 8 år, så 10 års längtan är över :)
Anledningen till att de dröjde innan ni fick veta de var att jag höll det hemligt för en kompis och ja har ingen aning om hon läser de här :)

Nu kommer iaf en söt bild på kissen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0