Nationaldag

Hej igen :)
Minns knappt bär jag skrev sist... Ska försöka bättra mig :P

Hur som helst, just nu är jag ute i det fina vädret och ser på nationaldagsfirandet :) jag gillar traditioner och sen råka de ju va gratis fika oxå ^^

De senaste dagarna har bara flugit förbi och värre blir de...
Imorgon är det sista dagen på praktiken och på fredag har vi sista dagen med riktiga lektioner då vi nästa vecka endast lagar mat till de som tar studenten:)

På fredag är det en stor dag på ett annat sätt oxå ngn som kan gissa??
Aja de ger sig på fredag om jag hinner skriva då ;)

Efter skolan på fredag tar en kompis studenten så då ska vi åka till henne och det är ca 8 mil bort så de kmr ta lite tid att åka fram och tillbaka fast de betyder att jag får massa träning och de behövs!

Till råga på allt detta har jag en as stor uppgift som ska in på fredag och ja de går framåt men massa kvar ändå :(
De får lösa sig på bästa sätt helt enkelt!

Jaha va ska jag säga mer jo ha en trevlig dag och fira Sveriges dag :)
Hörs när jag får tid här näst :)
//L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0