Glad midsommar :)

Hej allihopa!

Jag vill börja med att tack för alla fina kommentarer, utan dem hade de varit meningslöst att skriva här!

Ska försöka göra ett videoklipp någon gång under helgen så att jag kan visa er hur man gör de där armbandet i förr förra inlägget :)

Så någon som är intresserad av vad jag gjorde igår?! Oavsett så tänkte jag berätta de nu :)

Jag och 2 kompisar åkte till Göteborg och såg på MTV World Stage där Loreen, Tove styrke, B o B och Nelly furtado spelade :)

De va grymt mycket folk och vi va faktiskt hyfsat nära scenen, och såg bra både i storbildsskärmar och på riktigt.

Först va tanken att jag skulle kört till Alingsås och sen tagit pendeltåg till Göteborg och såg blev de med fast pappa följde med som lite stöd med tanke på storhelgs trafiken och att jag inte hittar så bra i Alingsås. Det var nog tur att pappa kom även när vi skulle hem för jag var jäkligt trött och då va de gött att slippa koncentrera sig på vägen.

Grymt roligt var det iaf, fast de sista blev de lite jobbigt att stå, stod nästan 6 timmar i sträck! Så vi var la hemma runt 02:00 och så tog det en stund innan man gick och la sig :)

De var de ! Ha nu en riktigt trevlig midsommar så hörs vi snart igen ;)
/L.K
Några bilder från igår kommer här-->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0