Fredag och fint väder :)

Hej igen :)
 
Igår var det jätte fint väder, men jag badade inte!
Tror kroppen va rätt glad för de, man ska inte utsätta kroppen för för mkt sol. Speciellt inte om man är rödhårig och bränner sig as lätt...
Hitills har jag dock klarat mig och tro det eller ej men jag har faktiskt blivit lite BRUN!!!
 
Istället för bad blev det att åka till en kompis och vi åkte inlines :) har aldrig stått på ett par inlines för än igår, men som min kompis sa de kommer nog gå bra du kan ju åka skridskor :) och ja det gick ganska bra men så klart var det lite ovant innan man fått in tekniken ;)
 
Kan förklara skillnaden mellan skridskor och inlines lite snabbt :) dock kmr nog bara "konståkare" fatta xd
 
* Man måste åka som en hockeyspelare för att inte ramla bakåt
* Det funkar inte att göra mohawk ( då ramlar man, jag testade :P)
* Grus e lika farligt som gropar i isen...
* Lika kul men lite farligare med inlines om du frågar mig :)
 
Funderar faktiskt lite på att köpa ett par ( lånade en kompis inlines igår) kan ju va bra på sommaren när man längtar till att få stå på skridskorna igen :)
 
Finns en film när jag åker men den har inte jag :( kanske kunde få den till min mail kanske?!:D
Några bilder har jag iaf och dem kmr här :)
 
Vi hörs ;)
/ L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0