Förra veckan!

Så hej igen :)
 
Tänkte berätta lite mer om kalaset vi ordnade i Torsdags, eller aa berätta och berätta vet jag inte tänkte lägga upp bilder därifrån iaf, en bild säger mer än tusen ord så ;)
 
Här kommer våran meny:
 
Välkommstdrink och tilltugg:
Sprite, cider, hallonsaft, flädersaft och frusna bär
Crustader med skinkost och persilja
 
Huvudrätt:

Potatissallad (färskpotatis, roccola, gurka, rädiser, rödlök, olivolja, rapsolja, färsk oregano, färsk persilja, fling salt och svartpeppar) skivad kassler, hembakat lantbröd, smör  och ost, tacosås, honungs melon, vattenmelon och ananas :)
 
Tårta:
 
Jordgubbstårta med lite marsipan på. Innuti hade vi vår hemmagjorda vaniljkräm och jordgubbssylt :)
 
Så nu kommer alla bilder, okej det är inte så många. Funderade just om vi inte hade några bilder på bålen och de?! kan du inte kolla de?( du som känner dig träffad)
 
Bild på mig!
Maten!
Vår tårta(or)
 
Så inte så många bilder har fler, men de får jag inte lägga upp utan tillåtelse och ja de har jag inte...
 
Riktigt lyckad kväll var det iaf och vi hade skit kul :D!
/ L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0