jag ser det snöar...

Vad roligt hurra! eller inte... De första dagarna var det riktigt mysigt men nu känns det sådär. Vet knappt om jag kommer hem idag och hur ska de bli imorgon?! Brukar ju ha bilen på torsdagar för att komma hem från konståkningen.

Nu har jag håltimma och i början av terminen var denna tiden avsatt för shooping men sen ett tag tillbaka har det inte blivit så! Och idag har jag inte ens tänkt tanken på att offra min uppvärmda stol.

I helgen som var hann jag julpynta lite och göra några julgirlanger som jag alltid brukar ha i mitt rum vid jul. Jag filmade detta och ska försöka (förhoppningsvis innan jul) lägga upp ett videoklipp med instruktioner hur man gör dessa. Har ganska mycket att göra nu, men samtidigt händer många roliga saker också, så vi får se hur/när jag blir mer aktiv här.

Håll ut snart är det jullov och även jag borde väll hinna blogga då!
/ L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0