Uppe före tuppen!

Kanske inte riktigt men vaknade före både mamma, pappa och Lissi slå den!  Vaknade kl 08:00 och då gick jag och la mig typ halv 1 igår :)
 
Så nu har jag hunnit med att äta frukost, ge katten mat, duscha och snart ska jag laga mat :)
 
Och nu håller jag på och letar låtar till vad som ska bli en tränings cd :) Men de suger att de flesta låtarna är i formatet wma och inte mp3 vilket betyder att de inte går att spela dem i macen :@ ngn som vet hur man enklast löser de ?
 
Blev väldigt lycklig när jag hittade en låt som jag älskar men jag trodde den hade försvunnit eftersom jag inte hittat den tidigare. Det var: I want it all- Queen och nu hittade jag en annan grymt bra låt med dem: Who wants to live forever-Queen.Får gåshud!
 
http://www.youtube.com/watch?v=1pm4fQRl72k&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_Jtpf8N5IDE
 
/ L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0