Trött!

Hej :)
Tycker jag borde få diplom, har kört 28 mil utan musik/dansband och sen körde jag 8 mil utan att få ha ac på så mkt...
 
Men men jag överlevde om än med huvudvärk! 
 
Känns iaf gött att vara hemma nu :) men shit va klockan har gått fort ja menar känns som klockan e typ 20 eller nått men på ngn vänster är klockan redan 21:30!
 
Imorgon blir det en slapp dag, men jag har både ett och annat som jag ska fylla den med:
 
* SOVA!!!!
* Kolla på OS
* Laga mat?!
* Duscha
* Sy
* Uppdatera här ;)
 
Får ta och jämföra denna lista med resultatet imorgon xD
 
Snart får man la ta och lägga sig, men först ska jag rota fram en bild så att jag kan "piffa upp" detta intet sägande inlägg!
 
Tror inte jag lagt upp denna bilden här, eller vem vet ?! xD ( på bilden är iaf min uppstammade hibiskus :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0