Längtan...

Hej på er :)
 
Som ni vet gillar jag fart och fläkt, men har ändå själv valt det motsatta idag!
Skulle egentligen hängt med några kompisar ill Liseberg och sett på Alice Cooper, men jag bestämmde mig för att vara hemma istället.
 
Längtar mer än jag någonsin gjort till måndag då konståkningslägret börjar, har jag tur kanske jag får med mig en kompis på lördag då det är almänhetensåkning några timmar :)
 
Just nu känns det som en oändlighet till lördag men de är ju nästan bara 2 dagar dit!
Som anti-deprissions "medel" tills dess har jag och mamma börjat rita om mönstret till det som ska bli en klänning till studenten att springa ut i.
 
Kommer nog inte ngn bild förän student dagen för att hålla på spänningen lite ;)
Istället kommer en bild som jag är riktigt nöjd med, det enda jag redigerat är att jag lagt in texten "lkdesign.blogg.se".
/ L.K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0