hmm

Hej :) kunde inte komma på ngt bra att skriva som rubrik så jag bara skrev nått xD
 
Tänkte istället fokusera på att skriva något vettigt här...
Så jag dags att börja!
 
Igår var jag i ishallen med min kompis som jag inte träffat sen typ 31 mars och inte åkt skridskor sen 1 april, vi hade jätte skoj :D
 
Filmade massor och hade allmänt skoj :)
Filmerna ska jag sätta ihop till en/2 videor, lovar inte när jag lägger upp dem.... xD
 
Fick några bilder oxå så de kommer nu :)
 
Sen när jag kom hem hade våra gäster precis kommit ( hade grillfest) så då satt vi ute hela kvällen typ.
 
Och idag har vi vart och sålt polkagrisar på ett ställe där de va bakluckeloppis :) de gick ganska bra så vi är nöjda!
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, antingen:
*baka
*sy
*fixa videon
*slö surfa
 
Återstår att se ;)
Bilder kommer iaf nu :)
 
/L.K

Kommentarer
Postat av: Tufwa

Härliga bilder! <3

Svar: tack :D<3 imorgon kmr troligtsvis en video när vi åker, kolla in då :)
Linda Karlsson (L.K)

2012-08-12 @ 21:08:41
URL: http://tufwa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0