Fyndat!

Hej :)
Har precis kommit hem, har vart och handlat mat i typ 1,5 timme ( va på 2 olika ställen). Köpte iofs lite annat oxå ;) blev en laminator + plastfickor till den, en mandala bok ( får flashbacks från när jag va liten) och sen fick jag en boklampa av mamma :)
 
Alla dessa roliga sakerna hittade vi på netto :) Älskar den affären, man går inte dit för att handla mat utan för att man alltid hittar så mkt fina och smarta saker :)
 
Har oxå sett en symaskin som jag kollat på varje gång, men ska nog spara och köpa en overlock symaskin istället, behöver de bättre!
 
Varje gång något ska sys här hemma så tkr mamma att jag ska sy med en söm som heter "overlock" men resultuten är inte alls bra (utseende mässigt) och jag vill istället sy med raksöm men de passar inte i trikå tyger eftersom den sömmen inte är särskilt töjjig... så de slutar med att jag zicksackar och kör med trikå raksöm men de skulle gå så mkt fortare och bli mkt snyggare med en riktig overlock symaskin. Har kollat runt lite och de kostar från 3000-15 000 kr så ja de är en stor investering som kräver tid att välja ut.
 
De va dagens funderingar ;) 
 
Ska relativit snart lägga mig för imorgon blir det att skjutsa mormor till sjukhuset!
 
Tror dock att jag lägger upp ett inlägg till snart innan jag somnar :)
/ L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0