Fredag :)

Shit redan en skolvecka är över, började ju i tisdags så de kanske är därför det har gått så fort...
 
Har bara haft en lektion idag och de va svenska, åt sen lunch och åkte hem :) va en av mina favoriträtter i skolan idag: Citrus bakad lax, kokt potatis och kall sås/ pastasallad med skinka och ananas/ tekakor <3
Tänkte jag skulle ta kort på detta men kom på de försent så då hade de redan hamnat i min mage, försvinnande gott helt enkelt!;D
 
Nu vet jag inte va jag ska göra  :/
 
Har letat efter ny musik på spotify, hittade 30 låtar som jag sparade :) 
 
Kanske blir att köra iväg 4-5 ton havre sen, tröskas för fullt här nu! :)
 
Ha de gött!
/L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0