Dagen som äntligen är här :)

Hej :)
 
Sen 1 april när jag senast stod på mina skridskor har jag längtat till v.33 till konståkningslägret, men att jag skulle ha sån fantastisk tur/möjlighet att kunna få åka dit redan idag visste jag inte! har inte åkt dit än så kanske inte ska säga för mycket...
 
Väskan är iaf packad och kl 13:00 dra jag :)
 
Annars sitter jag bara och lyssnar på musik och slappar :)
Synkroniserar musik till spotify oxå, har premium så tänkte fixa de så att musik slipper hacka i bilen sen :)
 
Det är väll allt jag har att säga, kanske ska tillägga att jag ler lika mkt som solen skiner :D
Inte säkert det blir något mer inlägg idag, och imorgon ska vi släja polkagrisar på en marknad typ men skriver nog på kvällen iaf :)
 
Ha det gött för de ska jag ha ;)
 
Alla grejer
Väskan är packad :)
/L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0