Jag är tillbaka

Hej på er!

Nu skulle man kunna tro att jag inte pysslat på länge, eftersom det har varit tyst här. Det är snarare tvärtom igår var det första dagen på 12 dagar som jag inte varit engagerad i konståkningen på ett eller annat sätt. 

I lördags hade vi nämligen showtävling och fest på kvällen eftersom klubben firar 50 år iår.

I och med detta har jag haft extra träningar och sytt kläder till flera grupper. 

Vår grupp åkte till ett 80-tals medley. Så det blev ett antal benvärmare och pannband.

Det projektet som jag skrivit om tidigare har därför fått vänta lite. Får se om jag kan få klart det snart.

Här kommer en bild från helgen, hämtad från min instagram lkaarlssons 

/LK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0