Den som väntar på något gott...

Hej nu så är mitt projekt som jag grejat med i några veckor klart!
 
Det jag sytt är en kavaj liknande plagg i grått sweatshirttyg. plagget har fickor med dragkedjor och en dragkedja mitt fram. Därav instruktionsvideon på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=GqAuZ0Pl1vo
Det är även en massa andra detaljer till exempel alla veck....
 
Till denna kavaj sydde jag tidigare en svart klänning/tunika som går att justera längden på, riktigt smart om du frågar mig. Tyget jag använde här var ett svart tyg i viskos, vilket ger väldigt fint fall.
 
Fler bilder kommer här:
med nedvikta kavajslag
eller utan
här syns även fickan i sidsömmen
/LK
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0