Hänt mycket!

Hej det har hänt mycket sen förra fredagen då jag senast skrev här.

I lördags hade vi bonnarundan tex. För er som inte vet vad det är kommer här nu en förklaring ;) lite innan studenten åker man hem till alla som bor utanför stan och hälsar på och äter och dricker. Vi började kl. 16 och var klara kl 04 alltså 12 timmar!:) resten från klassen åker man hem till på studentnatten på så kallad stadsrunda.

Det var en jäkligt kul dag!

Nu till något mindre kul...
När jag kom hem på natten/morgonen efter bonnarundan hittade jag min katt Lissi ute i gräset och hon såg ut som vanligt men när jag släppte ner henne sen kunde hon inte gå på bakbenen så hon släpade sig fram på framtassarna. På söndagen var vi hos veterinären som först trodde att hon fått en blodpropp men efter röntgen visade det sig att hon brutit ryggen. Det gick inte att göra något åt det så vi var tvungna att avliva henne :'( det sorgliga var att det var exakt ett år sen vi fick henne. Dagen innan hade dom vi fått henne av vart här och sen dör hon bara sådär! Usch va ledsna vi var/är :'(

Efter tio års väntan fick jag äntligen en katt men jag gick inte behålla henne mer än ett år <3

I måndags var vi hemma hos en lärare och filade och hade det gött :)

Sen blev det mat på donken innan vi drog på förfest hos en klasskompis innan karnevalen började. Vi var föresten utklädda till hippies!

Igår var det Bellman frukost kl 04:30 och efter det åkte jag hem igen och sov.

En kort sammanfattning av helgen + början av veckan ;)

Lite bilder kommer här---->
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0