Måndag igen :)

Har precis ätit upp min matlåda nu :) Fick bli lite rester sen igår, det vill säga potatisgratäng och kött :)

Har vart betydligt mer och göra idag, mer än dubbelt så många barn jämfört med förra veckan. Det beror på att dagiset i byn bredvid håller stängt och då kommer de barn som inte är lediga hit :)

20 barn idag till lunch och på matsedeln står det pasta carbonara :) minns inte om jag lagt upp receptet här?!

Det är iaf en av mina favvorätter och det är rätt lättlagat!

Nu till vädret: blåser ordentligt och halv molnigt och ibland sol. Låter som det blir att sy i em, eller det kommer bli att sy i em. Mamma skickade precis ett sms och sa att hon hade fått tag på ett tyg vi hade för lite av ;)

Nu ska jag läsa lite :)
Ha det gött!
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0