Dör av skratt!

Hejhej!

Lika varmt idag men blev lunch inne idag. Maten föresten var ingen höjdare kremerad lax och söndermosad sötpotatis... Alltså min matlåda! Som jag själv lagat, frusit in och valt att äta just idag. Nu har jag bara god mat att välja på ;)

Har hunnit med att bada 2 gånger sen förra inlägget, igår och idag :)

Igår var det riktigt riktigt varmt och massor av folk. Idag inte alls lika varmt men en hel del folk :)

Senare ska jag föresten prova på zumba, det ska bli kul :)

Ska byta om nu och sen äta!

Dagens outfit kommer här:
Keps från märket Roxy: junkyard
Kofta: H&M
Linne:H&M
Byxor: veromoda
Skor från märket Roxy: sportamore

Vi hörs :)
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0