:D

Kom inte på någon bättre rubrik haha!

Fredag idag :) jobbar som vanligt!

Rätt najs väder idag också :) får se vad jag ska hitta på när jag kommer hem?! Har inga idéer alls :/

Igår kväll var vi ute och gick en sväng, dock inte i skogen! Kanske blir idag?!

Nu har jag precis stängt av webradion, lyssnade på P3 hallå där William spetz var med :) är inget super fan och avgudar honom men jag gillar hans videos :) så jäkla kul!

Fick nys om detta imorses när jag liggande in på fb och såg detta :)

Det är rätt trevligt att ha ngt att lyssna på när man går själv i köket och inte har så mycket att göra :)

Jag är rätt sugen på och sy också, kanske man ska göra det i em ? Syprojekt på gång:
•Kudde till hammocken (har bara en)
•Linnen (har tre olika idéer)
•Nya gardiner till mitt rum
•Fler kassar som ska säljas

Ja det finns ju och göra om man vill ;)

Ha det gött :)
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0