Hoppas de funkar nu!

Gick inte att ladda upp via appen :@

Torsdag idag, nog bästa dagen i veckan trots att det inte är så roliga lektioner ;)
Åker bil då, konståkning och snart helg!

Idag åker jag tåg för att sen komma hem igen och ta bilen xD

Ser fram emot träningen ikväll, många i min grupp ska testa imorgon så kanske är det sista dagen som bara jag är tävlingsåkare i min grupp. 3 personer ska testa 1 test och 2 ska testa båda :)
Lycka till alla! Jag kommer och kollar ;)

Kanske snacka lite väder också? (Lite som utfyllnad iaf) har snöat mer i natt så de blev kängor idag också... Så länge det inte kommer mer snö är det inget problem att ta sig fram med bilen, men de va ändå lite drivor påväg till tåget.

Juste kan ju berätta att jag satt och kolla på gamla isshowsfilmer igåe och kan bara konstatera att alla utvecklats skit mycket! Man ser verkligen hur lite man kunde då... Årets isshow är ja hur ska man uttrycka de?! Kaos, otajmat, rörigt och vi har inte ens börjat med nästa nummer än :/ aja de återstår att se hur det blir!

Ha de gött!
/L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0