fredag!

jahaja då var de redan fredag ( igen) men jag har massor att se framemot :D!!!
 
idag efter skolan åkte vi och köpte tyger och lite annat som vi ska ha i vårt "nya" vardagsrum, ska bli linne gardiner i brunt och beigea gardiner med fåglar på. De bruna gardinerna har vi sytt klart och sen har vi även klippt till tyg till 6 kuddar.
 
Så vi har sytt i ca 5 timmar :D. Imorgon blir de shopingtur med inriktning på balklänning ;D.På söndag är det som bekant konståkningsträning och sen är helgen över igen.
 
Veckan som sen kommer innehåller mest kök, så de innebär att de inte är så många/inga läxor!
 
Hoppas ni får en bra helg och ni kan väll va snälla och hålla tummarna för mig me!
 
/ L.K
Bild tagen av mig, redigerad i Instagram, jag heter lkaarlssons där :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0