Töreboda festivalen:D

Hejhej igår åkte vi hit för att det är töreboda festivalen eller aa vi ska till mormor oxå! Det är inte särskilt kul! Asså har inget imot mormor men det är så tråkigt att va där + att har mamma sagt att vi ska va där till kl: 14 blir klockan oftast runt 15/16 ist...

Som sagt festivalen börjar idag och håller på till lördag natt typ så på söndag drar vi äntligen hem igen :D

Ikväll kommer Elisas, Kim Larsen, Takida och Amaranthe och typ dubbelt så många till fast dessa är de mest kända ;)

Juste jag glömde min kudde hemma så jag fick sova på ngn jätte obekväm sak och har ont i huvudet och nacken :(

Vet inte om jag kan ladda upp en bild, har som sagt usel/ ingen täckning här och dessutom fick jag sms från Telia i förrgår att mitt internet för denna månaden va slut, hur kan jag ha gjort slut det så snabbt ja menar 3 dagar är helt klart rekord! Aja de återstår att se om de funkar ändå ;)
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0