Sovmorron :D

Hejsan!
Var så himla gött att få sova ut idag!
 
Och nu har jag hunnit spela alla roliga spel på mobilen och jag har till och med sparkat igång datorn ;)
har kollat runt på lite olika bloggar som jag brukar läsa men glömt bort lite på sistone...
 
Samtidigt som jag sitter här och skriver väntar jag på att nagellacket ska torka oxå :) jag e expert på att kladda ut nagellacket, eftersom jag är så ivrig och tror att de torkar snabbare än de egentligen gör, men nu tror jag att de snart har torkat och då ska jag hoppa in i duschen :)
 
Juuuuste nu är det bara 4 veckor kvar!!! (konståkningsläger). Förut var jag inne på vår klubbs hemsida och då hade träningstiderna publicerats :D som jag längtat! ganska bra tider förutom en dag, kan krocka med skolan :(
men de får lösas på nått sätt!
 
Och videon kmr ngn gång... den va för lång :( så den måste kortas ner på något sätt!
 
Men nu mååste jag duscha :) ska bli så gött att slippa lukta mat os!
 
Min mail vill inte fungera på mobilen så tills den funkar igen blir det inga bilder :(
/ L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0