Rubrik är överskattat!

Hej på er!

Var ett tag sen jag skrev här sist, och de beror på att antingen har jag haft fullt upp eller inget alls att göra. Det är inte så lyckat för när jag har fullt upp har jag massa att skriva här men ingen tid att göra de... och när när jag inte har något att göra mår jag piss och skriver inte bara för de!

Men idag tog jag mig i kragen och bestämmde mig för att skriva lite trots att jag inte har något direkt att skriva om... fast egentligen skulle jag kunna göra massa inlägg och skriva om allt jag tänkt skriva om när jag hade fullt upp :)

Att bli påmind om att det är 3 veckor kvar till konståknings lägret gör en ju inte direkt på bättre humör...

Hatar att höra " men du har ju ändå gjort massa kul tidigare, man kan inte få ha roligt jämt" de gör mig ju inte gladare...

Låter rätt deprimerade att läsa detta, men aja man kan inte må bra jämt!

Sitter därför och lyssnar på en låt som oxå e rätt deprimerande :http://www.youtube.com/watch?v=_GOR5gvQwDI
Simple plan- I´m just a kid

Så illa är det kanske inte men liiite
Skriver kanske mer sen
/ L.K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0