Lördagkväll nä vänta det är ju Söndag!!!

Hejhej :D
Jag blev lite smått förvirrad nyss, läs rubriken!
Aja de blir la så när man är ledig ;)
 
Idag har jag faktiskt varit duktig och flyttat alla bilder i mobilen till datorn, så nu har jag helt plötsligt 9 gb ledigt mot förut då jag hade 0,5 gb ledigt. Sen har vi kortat ner videon så att den skulle kunna laddas upp på youtube men det verka som de krånga iaf :/ får ta och kolla upp de någon gång, typ imorgon :)
 
Sen träffade jag två kompisar och ja det slutade som vanligt med glass :D så min dag har varit toppen, åtminstånde har den slutat bra, eller den är la inte slut än, är 13 min kvar innan det blir måndag :)
 
Nu har jag precis nattat katten och snart är de la dags att lägga mig oxå ;) men det finns egentligen ingen anledning att känna sig tvingad att lägga sig när man har lov. En av våra lärare uppmana oss faktiskt att vända på dygnet på lovet så att vi kunnde låta bli att göra de när det är skola... så varför inte lixom?!
 
Nä men så länge det är skitväder (okej inte så farligt) så finns det inte något att göra. Sommar=bada för mig och får jag inte göra det blir jag deprimerad, så vädret är la inte min bästa vän. I och för sig har det varit ganska gött väder idag men det blåser lite mycket och man vet aldrig hur länge solen vill skina innan den plötsligt gömms bakom några gråa tunga moln och regnet börjar sippra ner mot marken. 
 
Det känns som jag bara skriver någon smörja här för att inte känna att jag är dålig på att uppdatera och att jag "spårat ur" själva grundtanken med denna bloggen, men jag får la se om jag kan bättre mig?! skulle vara kul att höra lite vad ni tycker och vad ni vill läsa om jag behöver få kritik för att kunna utveckla bloggen, och ni ska veta att ni gör mig så glada när ni kommenterar så fortsätt gärna med det :) Så hörs vi snart igen!
 
Hejdå och God natt
/L.K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0